Zapytanie 25/2024

Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2024-01-04

Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2024-01-04

Dane zamawiającego:

Nazwa firmy: Miladesign Tomasz Paszko

Adres: Porosły-Kolonia 9A

NIP: 542-010-36-89

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi badawczej w zakresie opracowania innowacyjnych technologii wykorzystywanych do produkcji stelarzy do biurek i stołów.

Zakres prac B+R będzie obejmował
1. Analiza procesu technologicznego pod kątem możliwości aplikacji nowych rozwiązań
W szczególności chodzi o analizę i opracowanie:
– łączenia narożników ram stołów pod kątem uzyskania zwiększonej sztywności.
– opracowanie i wdrożenie nowego złącza rama – belka pozioma w celu zwiększenia sztywności połączenia, oraz skrócenia czasu montażu.
2. Ocena wpływu procesu przygotowania powierzchni (czyszczenie, mycie, suszenie) oraz przygotowania zaleceń technologicznych w odniesieniu do następstw zjawisk fizykochemicznych występujących jeszcze przed procesem technologicznym.
W szczególności chodzi o analizę:
– jakości półfabrykatów/półwyrobów z uwagi na ewentualne wady fabryczne (analiza stanu powierzchni, obserwacje mikroskopowe, itp.)
– wykazanie niezbędnych operacji wstępnych na wyrobach przed procesem technologicznym (np. operacje piaskowania ze wskazaniem czy głębokie wżery dają się usunąć przez odpowiedni poprowadzony proces piaskowania, jeśli nie to zalecenia jak postępować w takich przypadkach).
3. Ocena wpływu charakteru chemicznego ośrodka myjącego na jakość powłok proszkowych. W szczególności ocena wpływu kwasowego i zasadowego charakteru roztworu oraz twardości wody na stan powierzchni półwyrobów i późniejszy proces malowania proszkowego. Na podstawie wykonanych badań dobór odpowiedniej kąpieli do procesu mycia.
4. Ocena stężenia opiłków stalowych w kąpielach myjących, a także obecności oleju. Przeprowadzenie badania w zakresie filtrowania kąpieli, ale i możliwości zawracania substancji oleistych z kąpieli oraz odzyskiwania opiłków stalowych.
5. Wykonanie badań rozbijania emulsji wodno-olejowych oraz zbadanie czy jest możliwe odzyskiwanie oleju z układu, a jednocześnie jego mieszanie ze świeżym olejem.

Efektem końcowym z zrealizowanych prac powinien być raport zawierający:
Wyniki badań z syntetycznym podsumowaniem uzyskanych efektów w formie raportu z badań z wskazaniem wykonanych etapów i uzyskanych efektów oraz ewentualne rekomendacje dla udoskonalonych produktów.

Oferta powinna być ważna nie krócej niż 90 dni od daty złożenia.

Kod i nazwa CPV: 73000000-2 Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania, o ile warunki te są wymagane przez Zamawiającego:

Nie dotyczy

Kryteria oceny ofert, informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert:

Zamawiający zastosuje następujące kryteria wyboru:
– Cena netto – 100%

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

Wybór Oferenta dokonany zostanie na podstawie największej ilości uzyskanych punktów zgodnie z następującą metodologią:

Przez kryterium „Cena netto” Zamawiający rozumie określoną przez Oferenta cenę całkowitą netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena w ramach kryterium „Cena netto” (K) będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:

K = (Cn/Co) x 100

gdzie:
Cn – najniższa zaproponowana cena netto
Co – cena netto zaproponowana w badanej ofercie
K – liczba punktów przyznana danej ofercie

Wartości punktowe zostaną podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenie zostanie dokonane zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematycznymi.

Termin i sposób składania ofert (nie krótszy niż 7 dni kalendarzowych (bieg terminu rozpoczyna się w dniu następującym po dniu upublicznienia zapytania ofertowego, a kończy z upływem ostatniego dnia; jeżeli koniec terminu przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następującego po dniu lub dniach wolnych od pracy):

1. Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie należy składać pisemnie, tj. osobiście lub drogą pocztową na adres: Miladesign Tomasz Paszko, Porosły-Kolonia 9A, e- mail: tomek@miladesign.com.pl .
2. Ostateczny termin składania ofert upływa dnia: 12.01.2024 r., o godzinie 10.00.
3. W przypadku ofert, które będą dostarczane drogą pocztową liczy się data wpływu oferty do biura Zamawiającego na adres: Miladesign Tomasz Paszko, Porosły-Kolonia 9A.
4. Oferta powinna być sporządzona w jednym egzemplarzu na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego i zgodna z opisem przedmiotu zamówienia.
5. Oferta i załączniki powinny być podpisane i opieczętowane przez osobę upoważnioną do reprezentacji Oferenta zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Oferenta albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
6. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe.

Termin wykonania zamówienia:

Termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 6 miesięcy od podpisania umowy z Zamawiającym.

Informacje na temat zakazu konfliktu interesów (tj. powiązań osobowych lub kapitałowych):

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania Zamawiającego lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą – oferentem, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,

c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia (o ile Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy):

1. Udzielenia zamówienia wymaga podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
2. Nie przewiduje się możliwości wydłużenia terminu realizacji umowy.

Informacja o możliwości składania ofert częściowych (jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych) lub udzielenie zamówienia w częściach (jeśli Zamawiający zakłada udzielanie zamówienia w częściach):

1. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych lub wariantowych.
2. Po rozstrzygnięciu postępowania jego wyniki zostaną upublicznione.
3. Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Oferenta, którego ofertę wybrano o terminie podpisania umowy/złożenia zamówienia.
4. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
5. Zamawiający może odstąpić lub unieważnić postępowanie w każdej chwili bez podania przyczyny.

Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie:

Nie dotyczy

Informacja na temat wymagań dla oferentów:

Oferent zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.

Dane do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

Imię i nazwisko: Tomasz Paszko

Email: tomek@miladesign.com.pl

Telefon: 694458676

Informacja o wyniku postępowania:

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe wpłynęła jedna oferta od Tomas Consulting Sp. z o. o., ul. Szałwiowa 1, 15-665 Białystok na kwotę 69 000,00 zł netto i została wybrana do realizacji.

ZALACZNIK-NR-1-DO-ZAPYTANIA-OFERTOWEGO_25-2024